torsdag 20 oktober 2011

ljusrundan.....

nu när man går upp så är det mörkt ute......så bland det första jag gör är .....
att gå och tända ljus i köket och vardsrummet....alltså ljusrundan....detta gör jag minst en gång om dagen....
 hade lite svårt att få något gjort idag....men telefonen ringde ....och vi brukar sparka igång varann.....Mia och jag......så det blev en promenad....och postade ett litet paket....
 frosten har varit och bitit lite i smultronbladen......så nu får man akta sig för att halka....
 och jag måste ändra mej...angående det här med att det är ledsamt med post....har fått otroligt mycket roliga kort och brev och paket på sista tiden....och jag har även skickat rätt många paket och brev sista veckorna.....detta fina låg i postlådan i dag....Tack Hunnel och Hrister.....
 ikväll har Sigge och jag lekt post och bank....Sigge har bokfört....och jag har gjort julkort....
och fast jag sitter ensam i mitt "leke" så är jag är inte ensam....jag har många ögon som stirrar på mej.....

2 kommentarer:

  1. Och jag var en av dom lyckliga som fick paket! Tusen tack, du är för go!!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
  2. Ja, det var faktiskt ditt lilla paket jag just lagt ner i lådan!
    Kram Therese

    SvaraRadera