onsdag 12 oktober 2011

en bra vanlig dag.....

sov lite för länge idag....har en förmåga att vara upp alldeles för länge när jag är ensam hemma.....så jag hade lite sovmorgon idag....men solen strålade så det blev att ge sej ut i trädgården....
 
så jag började riva ner våran humle som finns lite varstans i våran trädgård....så här såg det ut när jag började.....

 och så här tomt blev det när jag var klar....och allt växer upp igen nästa sommar....

 "en del bär hellre ihjäl sig än går två gånger" sa alltid min pappa och tittade på mej....har aldrig förstått vad han menar....idag gick jag och tömde kärran 3 gånger till och med..... :)
 så här fina kottar växer det på humlen på hösten....kanske ska göra lite öl.....
har äntligen varit och fixat våra förstoringar som ska hänga i vardagsrummet....ska bara fixa till ramarna ......kommer att bli kanonfint......
 ikväll kom Mia E ....vi skulle fylla i lite papper.....det blev fika och massa prat....och tiden bara sprang iväg...tiden går fort när man har trevligt.....nu ska jag invänta Sigge som kommer hem från sin resa....

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat och Tack för rulltårtan!!! ♥

    SvaraRadera
  2. God morgon! Visst är det skönt att få lite gjort i trädgården när vädret är så härligt. Ska bli lika fint hela veckan, behöver Du fler trädgårdar att fixa.... Puss & kram Gunnel

    SvaraRadera