tisdag 10 juli 2012

vardag i repris.......

idag har det varit en alldeles helt vanlig dag.....det enda som jag inte gör så ofta är....
 är att använda min silställning??!! .....men idag är jag glad att jag har en....naturligtvis ett loppisfynd...men själva silduken har jag köpt ny.....
 så där har nu jordgubbarna stått och runnit....bara det gottigaste kvar i spannet.....
och i väntan på att Sigge skulle komma hem....som har varit ute och rest....så gick jag åter igen en trappa upp......
 och gjorde färdigt ett par tavlor...."dream"....
och "Ängel"...... som sagt en vardaglig vardag.....

4 kommentarer:

  1. Jag älskar dina tavlor!
    Kan man beställa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du....Klart du kan beställa ....
      Du kan få den precis som du vill (nästan)....jag har fyndat några fina ramar i dagarn...så hör av dej....

      Radera
  2. Jättefina tavlor! Jag har en likadan silställning som jag fått av min mamma, men jag köpte också ny duk. Den gamla såg ut som om den varit förband under finska vinterkriget eller något i den stilen.

    Imorgon kommer Gisela till mig. Önskar att du kunde fika med oss! Kram!

    SvaraRadera
  3. Kul att du tycker om mina tavlor..
    Ja gamla sildukar vill man inte ha med att göra....inget trevligt alls....

    Åhh...tänk vad kul det hade varit att suttit med er runt bordet....vi får se till att det blir av någon gång...
    Skickar en kram till henne genom dej...
    Ha det så trevligt....Kram

    SvaraRadera