torsdag 26 juli 2012

full rulle......

har varit full rulle ett par dagar.....vi har fått hem....
 ved...så nu slipper vi frysa.....
jag har varit bakfull.....har bakat rulltårta....ett väl använt recept....
 har även gjort världens godaste smärgåstårta.....
enligt mej i alla fall......
 och igår fyllde jag år....så det blev lite kalas.....med smörgåstårta.....
 och för mej som inte dricker kaffe blev det saft och kakor......
 vi tog en cykeltur vid kvällningen.....och hamnade.......
 hos trevliga vänner som har denna underbara utsikt......
och det var jättefint över sjön mitt i byn när vi cyklade hem.....sen kom en gäst som inte var särskilt välkommen ....Chrons....och höll mej vaken hela natten.....men igår ringde läkaren och sa att mina prover inte såg bra ut så nu ska jag få medicin.....så nu hoppas jag att jag blir mej själv igen....men så nu har jag jobbat ett par timmar ....ska iväg mitt på dagen igen och vara Pamela...när jag kommer hem är det röstning här med lite korvgrillning....och i morogn efter jobbet åker Sigge och jag till Uallred....det gäller att ta vara på timmarana.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar