söndag 29 juli 2012

olika hobbys......

kvällen igår tillbringas med bästa......
 utsikten över sjön....och man kunde inte klaga på.....
 den goda maten heller .....och sällskapet var det bästa......
 GP stod på schemat....och det klirrade till lite i kassan...vilket var mycket välbehövligt.....
när vi cyklade hem såg vi att det lyste i......
 telefonkiosken....inte ofta man ser en sån här......även det gamla ......
tåget var på väg till grannbyn för att hämta folk....det är inte ofta dessa rullar heller....men en som såg glad ut var.....
 lokföraren.....tänk att ha en sån hobby och ha riktiga tåg att "leka" med..... www.smalsparet.nu
 dagen idag började vi i skogen....och efter knappt en timma var korgen full.....
 en lagom omgång när dom var färdigrensade.....Sigge och åkte till sin hobby....och jag gick upp till min .......

 och gjorde färdigt ett loppisfynd som jag fyndade för några veckor sedan....före......

 och efter.....lite skillnad..... forsatte att göra färdigt.....
                                                                       före........
                                                                        efter......
 och en lite skir virkad duk som pricken över i:et....även den ett loppisfynd......vad tycks.....
denna tavla blev också klar.....

2 kommentarer:

  1. Åh så vackra!
    Jag skulle också vilja göra sådant men vet att jag inte ska ta på mig mer saker för då blir inget gjort, men önskar mig mer energi för viljan finns ;)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket....det är till salu alltihopa....
    Helt rätt, man får inte hålla på med för mycket...då blir det ingen reda med något;)

    SvaraRadera