onsdag 18 juli 2012

gott och blandat.....

igår plockade jag ner lite av mitt "leke".....
 jag gipsade ....och nätade några anslagstavlor......
 vi fick en snabbvisit av ett gäng härliga barn.....med MammaMia i täten....vi åkte och matade änderna....
 sen kom mamma och Pofflund hit.....
dom hade med sig Maj och Gösta....
 dom hade även med sig sin pokerburk....
så det blev även det....men det gick inget vidare ......avslutde
med ett fyrtal...men det var 63 kronor försent.....
 idag gick vi ut och letade efter skogen gula guld......det blev en hel del....men dessto mer.....
 regn....så vi var genomblöta när vi kom hem....men dom som känner mej vet att det är bland det bästa jag vet....vara ute i regn och bli riktigt blöt....så detta var två flugor i en smäll....svamp och regn.....
 när det regnade så passade jag på att färdigt tre anslagstavlor.....
 en "älskad" tavla.....
 och en " Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår" tavla.....
 har även börjat göra iordning lite andra loppisfynd....det är extra roligt när man hittar någon lite kommentar på fynden man gör......
 när det var nästan regnfritt tog vi våra cyklar och kollade på allt vattnet.....
 det forsade rejält vid gamla kvarnen.....
 även när vi cyklade runt Kvillemåla forsade det....skulle funka med forsränning här......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar