måndag 16 juli 2012

fortsättning.....

så här skoj kan man ha en fredagskväll i grannbyn.....
 ja korten blev inte bättre den kvällen...men skoj hade vi.....
 på lördagseftermiddagen tog vi nya tag och cyklade ut till arenan och tittade på det vi egetligen var där för.....(eller borde vara ialla fall)
 speedway....men det gick inte så bra.....
för Sverige.....och det gillades inte av vissa......
 men på andra sidan bordet hade vi lika roligt i alla fall......(hoppas det var ok)
 sen forsatte festen natten lång.....men nu har vi vardagen här en stund igen.....
 och jag tog en promenad i skogen....och hittade lite av varje.....nu har även mina blommlådor kommit igång ganska hyfsat....
så här såg dom ut när jag planterade den 20 maj.....
 och idag ser dom ut så här....lite skillnad.....

2 kommentarer:

  1. Dina inlägg är så fyllda av fart och fläkt. Ljuvligt att läsa och le år dina tokroliga bilder och härliga kommentarer! Precis vad jag behöver just nu - lite uppmuntran. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du....
    Jag läste på din blogg och jag förstår att det är lite jobbigt för dej just nu....helst när det är en bit mellan er också...
    Kramar!

    SvaraRadera