fredag 4 maj 2012

utsikt

det var länge sen jag var så trött i fötterna som idag....jag kröp in i min lilla vrå ett par gånger och la dom högt...... jag var både varm och trött.....

 så vrider jag bara lite på huvudet och ser sjön.....en underbar utsikt......
 gick en trappa upp och fortsatte jobba och ser sjön ännu bättre.....
 på vägen från andra stället till det tredje gick jag förbi detta....ibland behöver man öppna ögonen får att se skogen och för alla träden....och för att glömma värken i fötterna.....jag stämplade in o6.oo idag och stämplade ut 17.25 så jag blev riktigt glad när Britt-Inger frågade......
 om vi skulle slänga in cyklen i hennes bil.....Tack söta Britt-Inger, du ska få en grogg imorgon på den inställda festen......
Sigge lagade mat och blandade till grogg....och lite spel på det så glömmer man åter igen värken....
Fridens liljor till er alla......

2 kommentarer:

  1. Snacka om skillnad på arbetstider från för bara några veckor sen! Hujedamej vilka pass, är det samma varje dag?! Vilken tur att det finns vänliga själar på denna jord! Trevlig helg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja nu är man med i verkligheten igen....nej jag jobbar inte så mycket varje dag..bara 8 timmar om dagen ;)
    Hoppas eran helg varit bra!
    Kramar

    SvaraRadera