torsdag 3 maj 2012

Sex Stjärnor

är hemkommen efter en lång dag....men den har varit trevlig....roligheterna började med en ......
 busstur till Växjö.....det var dags för Vårruset.....
 nummerlappen på plats.......och jag var redo.....
 vi var redo allihopa....någon skulle springa och dom andra skulle gå....
 här är hela laget som deltog....tyvärr var vi en mindre på grund av sjukdom....
 fast det var många som var på benen .......
 och Sex Stjärnor satt och laddade upp i solen.....
 värma upp är viktigt....och många var vi.....4995 och vi......
 Gunnel fick upp tempot ordentligt när vi värmde upp.......
 och så här fort sprang jag dom första 3 stegen.......sen gick jag......
 där är målet.....och vi hade visst 2 Stjärnor i vårat lag.....dom får guldstjärna för deras insats.....
 omgivningen kudne man inte klaga på.....
 och till slut jag en medalj som belöning.....
och hämtade ut picknickkassen som en andra belöning....jag vill tacka Mia Gunnel Fikan och Bettan för trevligt sällskap ......och inbjudan kommer till ett annat rus till sommaren.....

8 kommentarer:

  1. Tjoohoo vi tog oss i mååål :)) tack för i kväll det gör vi om!! Hoppas resan hem gick bra.. Puss och kram Från MammaMia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du var ju jätteduktig Mia...nästa år kanske jag lunkar lite lätt ;)

      Radera
  2. Rus är bra och gör en gla`. Heja dig som är så sportig och duktig! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, direkt sportig vill jag nog inte påstå, men det är på gång!
      Kramar

      Radera
  3. Tack själv Tesa! Härlig kväll med kuligt sällskap. Nu jobbar vi på i spåren över sommaren. Kram Fikan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var verkligen trevlig....chokladen är gömd....kommer fram till sommaren när ni är här allihopa!
      Kramar

      Radera
  4. Va härligt det ser ut som att ni haft! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var härligt....rekommenderas varmt!
      Kramar

      Radera