tisdag 8 maj 2012

klaga lite.....

nu har det kommit ifatt mej på något vis.....
 jag vet inte om stiften har kommit mer på svaj är dom var i vintras....men riktigt ont har jga....så det blev att stanna hemma från jobben idag....tyvärr.....jag fick ringa till Sigge så han kom hem och fick vaffa .....jag fick en remiss till......
 röntgen omgående....och jag behövde ju verkligen ha ett omklädningsrum innan jag gick in till kamerarna .......svaren kommer imorgon.....
Sigge fick lite ledigt från vaffen och körde till lite olika bilaffärer.....undrar vilken det blir......
 när vi åkte hem frågade Sigge varför jag hade hans jacka på mej.....det är inte din svarade jag, den här köpte ja när vi var i Stockholm senast.....Nej, det är min regnjacka som jag har när jag spelar golf......ojda.....sån koll har jag på saker och ting visst.....kanske skulle göra allvar av saken och be dom röntga huvudet igen....
för förra gången dom röntgade min huvud.......hittade dom en förändring som dom inte kunde göra någonting åt......dom kan nog inte göra mera nu heller.....
Fridens liljor på er och kram

5 kommentarer:

  1. Aj aj aj :( Inte bra. Hoppas det blir ett positivt svar från röntgen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu håller jag tummarna att det "bara" var en liten överansträgning av något slag!
      Kram

      Radera
  2. Usch!! Hoppas det är nåt de kan fixa smidigt så du slipper ha så ont! Kram!

    SvaraRadera
  3. Du är härlig som orkar skriva så humoristiskt mitt i eländet. Jag skickar en värmande kram och hoppas att ditt resultat blir positivt på så sätt att det går att göra något åt smärtan snabbt och enkelt. Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Usch och fy!! Hoppas verkligen att foten är bra! Men huvudet borde du nog be dom kolla upp.. ;)
    Kram Gisela

    SvaraRadera