fredag 25 maj 2012

titta inte om ni kommer nästa helg....

nu kan det inte bli grönare än var det är....ute i naturen...
 och en mer stilla och blank sjö....finns inte heller.......blir helt tagen...varje gång......
 stånd har vi en gång i veckan...i alla fall på fredagarna.....det ser man från en av mina arbetsplatser.....
 hur vet man att köttaffären har giraffkött.....jo, giraffens cykel står på baksidan........ förlåt om någon ser detta och känner igen cyklen och den stod på baksidan av köttaffären....men jag tycker att den höga sadlen påminner om en giraff.....kunde inte låta bli......
 efter jobben idag åkte vi till staden......och handlade lite till festen som ska gå av stamplen näste helg.....om ni kommer kan ni blunda nu......tjuvkika inte.....
kvällen avslutade vi på groggverandan tillsammans med Maj och Gösta....dom lärde känna Sigge ikväll....fast han säger att han mött dom tidigare.....men det har han inte.....men dom kom bra överens....imorgon ska Sigge upp tidigt och spela golf....och jag ska upp och göra nytta.....på kvällen kommer goa vänner.....
fridens på er alla!

2 kommentarer:

  1. Han har kanske träffat Maj o Gösta när vi har haft tjejträff hemma hos er...Svårt att missa dom, blir ju så högljudt när dom är med :) kram Ia

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte likadant som du Ia....det hörs ju när vi spelar om man säger så....men jag tror inte han är rädd för att vi ska börja slåss som andra tror;)
    Lycka till med allt i helgen...
    Kramar

    SvaraRadera