onsdag 23 maj 2012

finaste cykelväg.....

i måndags jobbade jag i 11-timmar.....och det gjorde jag även igår....så då måste man leta efter något för att glömma värken i fötter och fotled.....och återigen är det min fina cykelväg till jobbet.....


 funderar starkt på att montera min mobil med ett gummiband runt huvuet och sätta på videon och spela in hela färden....så ni också se så fint vi bor.......
 rosorna blommar så fint utanför min skrubb....
 och jag tog med mej lite styrkedoft in i skrubben......men dagen gick trots allt helt ok....för jag visste att jag skulle träffa mina trevliga damer på kvällen.....
 och som alltid har vi lika trevligt....skratt och stoj.....härligt!
 och naturligtvis fanns tecknet mitt på bordet där vi satt ......
 dagen idag har däremot varit otroligt lång och jobbig....hade inte alls gjort något om jag kunde bytt plats med en av dessa livsnjutare när jag cyklade förbi i morse.....
 men solen skiner och vädret är verkligen strålande.....och idag jobbade jag bara min 8 timmar.....
 det var dags att olja in groggverandagolvet ikväll.....

så nu är dansgolvet lackat till nästa lördag....

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar