måndag 21 maj 2012

bröllopsdag.....

24-årig bröllopsdag idag....
 och rosor fick jag av min Sigge......när jag kom hem från jobbet.....
 har hittat den finaste parkeringen en cykel kan få.....mitt bland syrenerna.....bättre än Wounderbaum eller vad det heter....tar en styrkelukt innan jag börjar trampa hemåt.....
 blev lite nostalgisk idag på jobbet...detta spelschema har jag gjort till brännbollstuneringen vi hade på Centralskolan under alla år.....det var tider där....jag är inte bitter......
var ute på en liten åktur och himlen var så lustig.....och fin......
nu ska jag fortsätta fira våran bröllopsdag med fötter och ben i högläge efter ett kämpigt 11-timmarspass på jobbet....och det blir lika många timmar i morgon också....men då avlsutas kvällen med ett trevligt gäng.....
Fridens rosor.....

6 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott på er bröllopsdag :) Och syrener är den bästa doft som finns! Det symboliserar Sverige i sin bästa skrud. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Såg vilken udnerbart vacker brud du var tidigare i år....ett riktigt sagobröllop!
      Kram

      Radera
  2. Grattis i efterskott till er!!! Kramizz!

    SvaraRadera
  3. Grattis till er! 24 år... OMG - mitt rekord är elva. Hittills... Kram!

    SvaraRadera
  4. Tack...ja 24 år....knappt så jag förstår det själv!
    kram

    SvaraRadera