fredag 18 maj 2012

tänk att en vecka går så snabbt.....
 bara en vecka sedan vi var ute och åkte i denna fina bil i Prag....det var nog en av dom roligaste bilturer jag har varit med om.....och för en del den kallaste......
 men i onsdagskväll....när det var fredagskväll....skulle det grillas....och inget kan stoppa Sigge.....
men med ett par öl så funkar det mesta.....
 jag höll mej inomhus och tände i kakelugnen och ljus.....
 men våren är kommen.....det har jag bevis på......
 igår var det vårmarknad här i byn....jag sålde brickor till chokladhjulet.....visst är hjulet riktigt fint....lite som när Pippi gick på marknad......
 men vi sålde för en god sak.....Samhällsföreningen behöver ha mer pengar till bion......
 naturen runt Dackestop är också mycket vacker.....
denna tavla har blivit hämtad....och skulle vidare till ett brudpar i Norge.....hoppas den gillas.....
 idag efter jobb och städning av Dackestopområdet.....drog jag i sällskap med Anders till Växjö....inte min Anders Sigge....utan Anders Ekborg...han läser "En dag"......
jag var och handlade till festen vi ska ha.....
imorgon är det 34 år sedan jag frågade chans på Sigge.....herregud.....34 år....så bra det blev....
Fridens på er!!

7 kommentarer:

  1. Grattis i förskott på er dag :). Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott!! Hoppas ni får en trevlig kväll!!

    SvaraRadera
  3. Tur för Sigge att han sa ja! Han har tur som har dig! Grattis till er båda!!! Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är så himla fint nere runt Dackestop, med ån som rinner bakom. Fina Virserum!

    Såg den filmen för några veckor sen och tyckte den var bra så gissar att boken är ännu bättre!:) Kul det funkar med LCHF (light:) för dig! Alla fungerar vi olika. Kram!

    SvaraRadera