fredag 2 december 2011

Kokvinnorna

tänk vad man kan göra så här en fredag mitt på dagen....
 mamma och Pelle kom....vi tittade på "Kokvinnorna"....om ni inte har sett den tycker jag ni ska se den.....ska nog se den en gång till innan jag lämnar tillbaka den.....
 när filmen var slut....tog vi fram kortleken och umgicks med Maj och Gösta.....och till det....
 blev det lite gott att äta och dricka......
 när Sigge och jag fixade till maten passade jag på att bränna till lite papper......och tack vare.....
 www.middagmedmera.se  dukades det med vinglas ikväll.....och det är inte det ofta det händer om vi inte har vänner på besök....
 efter maten blev det en promenad....eller promenad och promenad.....vi halkade oss fram....här snackar vi isgata.....men är det erbjudande på ......
 www.icakrysset.se  så är det....man sa att man gillade Krysset på FB så fick men en kartong med skumtomtar för 10 kronor....det var fler än vi som passade på....
 på vägen hem gick vi genom skogen för att slippa halkan.....månen lyste fint....och det prassalde i skogen.....
 och här är beviset på vad som finns omkring oss som vi inte ser.....eller är det Sigge aura som är lite dimmig.....
jag råkade även få min aura på kort också.....fin va?!.......

3 kommentarer:

  1. Verkar som en riktig mysdag! Har du hört något mer om tid på söndag? Såg i tidningen om raketer oxå, är ju alltid poppis hos barnen :) kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ahh, va fint med det vi inte ser.. Magiskt!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
  3. Anette: På söndag är det mellan 12-17 i pappershuset på Dackestop....hoppas vi ses då!Kram

    Gisela: Det är mycket vi inte ser...men känner...kram till dej!

    SvaraRadera