tisdag 6 december 2011

inte som jag tänkt......

ett nytt uppdrag när man går här hemma om dagarna är att se till att det finns....
 ved inne....och det är skönt när brasan är tänd.....
 fick inspiration när jag läste Erikas funderingar....så det blev att baka.....
 en sockerkaka....men hur slutresultat blir får ni se i morgon....ska bjuda syjuntan som kommer i morgon kväll.....
 har fått en kalender från OK Hjorten...och där fick jag se en bild som jag tagit....roligt att se sin egen bild i ett sammanhang.....
 men det roligaste är att det står "Försommaräng"....och jag har tagit kortet på våran baksida......
 och idag fick jag ringa till tandläkaren igen....blev inte bra förra veckan....hoppas det blir bra nu...så denna dag blev inte alls som jag tänkt mej.......
 men dom har lite humor hos tandläkaren i alla fall.......
 stannade till hos Mia på hemvägen.....och tack Kasper för hjälpen......
hittade väldigt fina ramar idag.....

och många......så det var väl någon mening med att jag var tvungen att ut och åka idag......

6 kommentarer:

  1. Va skoj med almanackan :)
    Å ramarna va riktigt riktigt fina! ;) mycket krumelurer :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag blev lite chockad när jag hörde ett rykte om att mitt kort var med...Kul!
    Och visst var ramarna fina....tyvärr var dom lite för stora till det ni ville ha, men hittade fina till det också, men som sagt inte lika mycket krumelurer, tyvärr! Kram

    SvaraRadera
  3. God morgon, skönt att Du överlevde "tandis", vi ses i kväll. Kram Gunnel

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blev att du kommer ikväll Gunnel! Kram...vi syns snart!

    SvaraRadera
  5. Hoppas att bakningen gick fint! Jag bjöd på hembakat igår när jag hade glöggmingel hemma.

    SvaraRadera
  6. Aha, nu funkar det igen! Hoppas ni haft en kul kväll och att du vann! Kram gisela

    SvaraRadera