måndag 12 december 2011

känsliga tittare varnas.....

packade in mitt sällskap i bilen för dagen....
 Katarina och min gamla slöjdpåse med stickning...om väntan blir för lång.....
 första stoppet var röntgen.....gick snabbt och smidigt...
hann ner på stan för lite handling ....och havsutsikt på reaturnagen....tyvärr var Tant Grön stängt.....
 sen var det dejt med min läkare....en del läkare är snyggare än andra....eller vad säger du .......
 fick hem röntgenbilder på min fotled...till vänster ser ni stiften som kommit på glid....sticker ut från sketlettet??? ....men läkaren kände inte stiften från utsidan....måste vara musklerna som skyddar.....
 och här syns skruven genom hela benet....han var tveksam om jag skulle bli helt återställd ....tyvärr....
fick lite plåster på såren när jag kom hem.....
alltid kul att vinna...




också alltid kul när denna kasse kommer.... www.middagmedmera.se  ....bara att packa upp veckans mat...
och det blev lite att packa upp från dagens tripp till Väservik också....allt får ni inte se....dom sakerna kommer tomten med......

5 kommentarer:

  1. Va härligt med en vinst!!!!
    Synd att jag inte kunde göra dig sällskap idag... men det gör jag en annan gång!!
    Ha det gott, syns kanske imorgon :))
    Kram MammaMia

    SvaraRadera
  2. Alltid lika skoj att vinna! Ja, det var synd att det inte passade...Kramar

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Vad roligt!!!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket...ikväll blir det bingo...får se om turen håller i sig!

    SvaraRadera