onsdag 14 september 2011

stickmöte....

idag åkte jag och Predikanten och träffade min coasch......Predikanten och jag var rörande överens om att loppisar är bland det roligaste som finns....så vi hann med några besök innan och efter mötet....
 dessa är lite av dagens fynd........
 och flera tavlor......i morgon blir det att tillbringa dagen i "leket" känns det som.....
men jag levereade även en tavla.....när jag var på resande fot.....
 dagens bästa fynd....är dessa mattallrikar.....som Sigge och jag kommer att avnjuta våra middagar på härdanefter......så fina.....
 fastnade även för denna djupa tallrik....som jag ska göra om lite....kommer bilder senare.....
och dagens höjdpunkt är ju stickmötet...det var längesedna vi träffades....så det blev inte mycket gjort....utan mest mat och massa prat....men trevligt....så nu har vi bokat in våra träffar under hela hösten och vinter.....men nästa gång ska jag hantverka lite...tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar