onsdag 21 september 2011

halleluja......min kamera fungerar.....

dagen idag har gått i sakta mak......men förklädet och pysslandet gick hand i hand ett tag idag....
 kommer ni ihåg förra veckan att jag bestämde mej för att försöka torka trattisar......så här många var det då.....
 så här mycket blev det när dom torkat 1 vecka och 2 dagar.....men där kunde dom ju inte ligga och skramla.....
 kom på att jag hade ett loppisfynd ståendes i garaget.....gud välsigne dessa loppisar ;)
 så det blev att koka dom så dom blev riktigt rena.....
 tada....lite fint snöre på burkarna....och det blev som en prydnad....tyvärr har jag inte så många bänkar att ha dom framme....men jag blev nöjd med dom.....i somras önskade jag mej en mycket speciell sak av min man.....en jordkällare....men han gillar inte alltid mina idéer....men en ölkällare kanske låter bättre ??!!
 ikväll åkte vi till våran fina biograf här i byn.....varje gång jag är det känns det som om tiden står helt stilla.....inget är förnändrat sen 50-talet tror jag.....men jag är mycket tacksam för att vi har en bio...och alltid aktuella filmer....ikväll har vi sett Jägarna 2....och den kan jag rekomendera.....
 tyvärr syns det inte så bra.....men som sagt allt är sig likt.....
till och med stolarna är kvar....en fördel är att man inte somnar.....men det bästa med biobesöket var att jag träffade Lasse....och han hade lösningen med min kamera....NU FUNGERAR DEN......

klicka här och njut......den är till Lasse ;)
http://youtu.be/cZ_JoKUIOPc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar