måndag 26 september 2011

nya alster.....

började min vecka som vanligt....meila a-kassan....söka jobb.....och korgen på armen och kameran på magen.....
 ungefär så här "vi" ut när vi går i skogen.......
 trattisar hittade vi inte så många....men denna såg så stolt ut att jag var tvungen att ta ett kort.....hoppas verkligen ingen ser när jag ligger på magen och tar mina kort.....
 dagens skörd av trattisar postade jag till min favoritbrevärare......Mia....
 jag var ju och handlade lite material till nya alster häromdagen.....och det var hönsnät som stod på inköpslistan....
 en ram och nita fast nätet....blir som en anslagstavla.....denna ska hängas upp i vårat kök....tänkte även sätta i några krokar så man kan hänga upp nycklar och dylikt i också.....
 istället för att fylla hela kylskåpdörren full med lappar kan man hänga upp det på denna......tänk denna full med julkort....som annars står i en lunta på köksbordet.....finns att köpa här.....
 i fiskelådan jag tömde häromdagen låg dessa fina spetsar.....som nu är tvättade och luktar underbart....av ett sköljmedel som dom säljer på Krysset.....men fick reda att bara var ett tillfälligt parti av detta väldoftande sköljmedel......
 så jag har köpt på mej ett lager... :)
i eftermiddagen har jag haft trevligt besök.....och i kvällningen när jag stod och gjöt ljus kom mitt "måndagsbesök".......vi har lite att fundera på nu......min måndagskompis och jag.....

4 kommentarer:

  1. Du, en sådan ram vill jag gärna beställa! Och några tavlor att ge bort i julklapp, vi kan väl höras snart! Kram

    SvaraRadera
  2. Kära Anonym.....
    Klart du får beställa av mej....men....
    jag måste först veta vem du är;)
    Men ring så blir jag glad...
    Ha det bra! // Therese

    SvaraRadera
  3. Ooops, glömde skriva mitt namn, det var jag som skrev ovanstående :O
    Gisela

    SvaraRadera
  4. Du ser jag blev glad när jag fick reda på att det var du....//Therese

    SvaraRadera