torsdag 22 september 2011

i rappet......

regnet det bara öser ner.....med det finns inget dåligt väder .....bara dåliga ursäkter.....så idag blev det inte korgen utan paraplyet som fick följa med.....
 vet att jag börjar bli gammal....och att jag har börjat tänka lite konstigt....men det har jag väl alltid gjort....i alla fall annorlunda tycker en del......men det låter väldigt fint på träden när det regnar..... promenaden var i raskt takt...och det gick uppför....och pulsen steg....
 men jag hann se mång fina ställen....så det blir samma promenad i morgon om solen skiner.....med kameran på magen.....
 när jag kom hem invidge jag mitt hopprep ......och då steg både pulsen och kurvan för jorbävningar..... men ingen fara....det är bara jag som gör ett försök att pigga på mej lite......
 som sagt...när man varit ute kommer energin.....så det blev att städa undervåningen......
 slänge ut matttorna och torkade golv.....fick själv se vilken Tant Brun jag är.....alla mattor i samma färgskala....färgen gör sig inte helt rätt på bilden....men mycket brunt är det.....och mer kommer det att bli.....mattan i trappan kommer dom och lägger in i rappet....och den är....brun.....
 ikväll har vi även haft röstning......en trevlig anledning att träffas och prata och umgås lite....bara 2 gånger kvar nu.....men sista helgen kommer att bli intensiv......
och kan man inte vara med så får man poströsta....... ska det va.....ska det va ordentligt ;)

1 kommentar: