måndag 5 september 2011

pysselmåndag.....

vaknade till en solig dag....men när jag hade sökt jobb och styrt om lite här hemma.....så hade regnet kommit till byn.....och då var det inget svårt val....att gå upp till mitt leke.....
 tog fram ett par loppisfynd.....
 med lite färg...så blir dom så här........

 och lite text på .....så kan man servera drömmar på dom...eller annan gofika......
 denna tavla har fått ny ägarinna.....hon var och hämtade den idag....och nya idéer sprudlade.....vi får väl se var det slutar......
 men jag har monterat ihop många nya tavlor idag......
 så lagret är välfyllt....och i morgon ska jag göra en ny med texten "Älskade" på......
avslutade min dag med att nysta lite garn......så jag kan fortsätta virka på överkastet.....så om ni är intresserade av ett överkast..... bara hör av er........

1 kommentar:

  1. Så fina grejor du pysslat ihop! Kul med lite ny inspiration; är själv en "pyssla-holic"

    SvaraRadera