tisdag 20 september 2011

problem....

har kommit på att om jag fuskar med mina uteaktiviteter på förmiddagen....blir inte resten av dagen så inspirerande....konstigt men sant.....andas med öppen mun....så nytt syre kommer in i blodomloppet.....
så jag to min korg på armen återigen och gick till skogs......och hittade ett par nya ställen.....men ett av mina problem i några dagar ....har varit att min  rätta kamera inte fungerar....måste lämna in den....och det är inte lika roligt att gå i skogen utan den......
 ett annat problem har varit min gjutning av ljusen i kopparna....men nu har jag kommit på lösningen....så här ser ni nu gången...... från loppisfynd.....
 till gjutningen....som höll på att göra mej mer gråhårig än vad jag är.....
 till slutresultatet.....jag ska leverera några till en tjej som åker runt och säljer sina saker på homeparty och mässor och hon är intressead av att köpa in mina saker.....hur otroligt låter inte det....så nu håller vi tummarna hårt......
gjorde även denna taval idag.....och ni är vad det står på den.....

5 kommentarer:

  1. Men gu va roligt, håller tummarna!!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
  2. Spännande...:)
    //Masen

    SvaraRadera
  3. Så bra att du fick till ljusen, bra jobbat Tesa! Så nu är det bara att ge sig ut på café turne och sälja in dem...kommer gå som smör. Ser fram mot nästa måndag. Kramis Fikan

    SvaraRadera
  4. Jag skulle vilja beställa ett kafféljus till barnens gammelfarmor som är stor kaffekopp och kaffekannesamlare...Fikan

    SvaraRadera
  5. Tack snälla ni!
    Men vi får väl se hur det går.....
    Men jag har lite andra projekt på gång också...
    Fikan: Beställningen är inlagd på kaffeljus så får vi se vad du säger på måndag....
    Kram på er alla! // Therese

    SvaraRadera