onsdag 10 augusti 2011

när tiden finns......

började dagen med lite pyssel i köket.....
 har köpt en tapetrulle på rea och klätt in kökslådorna........kan ju tyckas lite väl överdrivet....men har man tid så har man...och det har jag......
 och jag tycker det blir fint.......nu väntar vi bara på att vi ska få hem dom rätta bänkskivorna så våran köksö blir helt klar.....
sedan påbörjade jag mina projekt med mina tavlor....men kom inte så långt....jag tog en sväng med bilen istället och hälsade på lite folk.....Bettan var jättesjuk....Sissi var inte hemma....pappa fick nya blommor.....men Mia var hemma ........och där landar vi även på fredag......

när jag kom hem började jag förbereda lite inför den kommande helgen.....
tände några ljus .....startade spotify....och började baka....
har börjat lyssna på härlig soulmusik....har fastnat rejält.....klicka på länken....lyssna och njut....

http://youtu.be/q9nSU2hAqK4

det blev ett par rulltårtor ikväll.....i morgon ska det lagas mer mat som vi ska ha i helgen...



3 kommentarer:

  1. Åh, va vi ska äta i helgen......mohahahah
    Kram på dig, Mia

    SvaraRadera
  2. Whoohhoo, man kan kommentera!!
    Ser så gott ut.. och skit snyggt i lådorna!
    Kram påre!! Gisela

    SvaraRadera