onsdag 24 augusti 2011

glada hjärtan.....

på förmiddan hann jag mer än jag planerat.....då känns det bra.....
och ännu bättre blev det när det plingade på dörren....och man får fina blommor......då blir man glad i hjärtat......
sen var det dags att få tips från coachen....igen.....och vad passar man på att göra när man ändå är där......ju loppis.....och fynd blev det igen.....

 sen blev det att åka och hälsa på lite släktingar.....där blev det bullar och kakor.....
 och denna fina duk fick jag av kära faster.....
 sen åkte jag till Kurt.....han gömde sej i busken....
 men när han kom fram så blev det fika även där.....alltid roligt att hälsa på när dom blir glada......
 och i bilen hade jag med mej min favorit .....Katarina Ewerlöf.....vilken enastående "läsare" hon är.....rekommenderas varmt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar