måndag 8 augusti 2011

helt i min smak....

 började dagen med att få tips från coachen........
 som sällskap i bilen hade jag Camilla Läckbergs "Olyckfågeln"
 och när man är ensam ute och åker kan man stanna precis var man vill.....och jag ville stanna på två loppisar .....och det gjorde jag....och fyndade.....
 jätte fina kaffekoppar......
 och jättefina tavlor...... fortsättning följer med vad som ska hända med dessa fynd....
 sedan följde Sigge med mej till skogen....och där hittade vi massa kantareller.....vi brukar plocka mycket.....men så här mycket har vi aldrig plockat på en gång.....detta är inte allt.....vi var ute och spred lite glädje till några av våra vänner......tyvärr hade jag inte med mej kameran ut i skogen....det ska aldrig upprepas....för vem stötte vi på....om inte....lilla blyga Linnea....våran fina landskapsblomma....men det blir en tur snart igen till skogen för vi kunde inte gå till alla ställen för korgen och kassen var full.....
 även vid rensningen var "Olyckfågeln" med som sällskap....vad gjorde man innan datorn fanns?
vi avslutade dagen med att grilla......med nystekta kantareller....som sagt helt i min smak.....

2 kommentarer:

  1. Jag blir verkligen inspirerad.Vad härligt det ser ut!

    SvaraRadera
  2. Kul att du bloggar. vad ska du sprida, knep o knåp!

    SvaraRadera