söndag 28 augusti 2011

fredag lördag söndag.......

det har varit full rulle hela helgen....
fredagen började med att Gunnel kom på lunch....och slutade med en liten spontantripp.....
 i solen....nercabbat.....tänk att man kan bli så glad.......
 fladdrade härligt i håret......
 och solen strålade.....det blev några fynd på våran tur.....
 senare cykade vi ner till den dansande ön.....
 där blev det god mat....och kortspel.....
 och fast man ska vara vuxen....så har man så här roligt med en kamera och chips....;)
 och kamera och levande ljus.....Vi tackar för en trevlig kväll.....
 på lördagen åkte Gunnel och jag till markanden....passade på att leverera en tavla jag sålt.....
 var på jakt på blommor....men hittade inga som jag ville ha.....tyvärr.....
 middagen beståd av pizza.....
 och sen blev det mysbyxor och soffhäng .....till GP:t........
 vinst blev det också.....tack HG ......igen......
 i eftermiddag har Mia, E och jag haft det mycket trevligt på loppis......mycket att titta på.....
 fika i hann vi också med.....i en "speciell" miljö.........tiden gick fort...otroligt fort.....
 men det blev några fynd.....och vi var alla mer än nöjda när vi åkte hem....vill snart göras om!!
mitt bästa fynd var denna figur....min Husgud....har fått en hedersplats på köksön  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar