torsdag 18 augusti 2011

en vanlig bra dag......

innan jag blev hämtad idag hann jag gjuta lite gips......
 lite hjärtan och rosor och bokstäver.....
 i morgon ska jag försöka mej på betong......eller en annan dag....
i skogen fanns det söta "trollungar"....och kantareller......blev en lagom skörd.....
 sen blev det fika i det gröna.....en perfekt dag att vara i skogen i.......
 när jag kom blev jag glad i hjärtat.....jag hade fått ett paket med posten.......
 så fina saker.....Tack bästa Gisela.....
 sen var det dags att göra lite nytta......målade det man håller sig när man går upp för trappan....(kommer inte på vad det heter)
"Olycksfåglen" har flygit iväg....och nu tar jag med mej "Sjöjungfrun" som sällskap upp till mitt leke....och där väntar vi två på att Sigge ska komma hem från Norge......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar