fredag 12 augusti 2011

kalas och poolhäng.....

igår hade vi lite "kalas" för Sigge och mej....fast vi fyller år i maj och juli......
 tyvärr glömde jag ta kort på gästerna....hur nu detta kunde ske.....men så här såg det ut när dom åkt ....
 men fina presenter fick jag....ljusstaken har jag fått tidigare av Sigge och Malin....fick även en jättefin fågelbur som jag ska sätte en växt i....fick även blommor och kuvert med lite roligheter i......ska försöka att inte gömma det för mej själv den här gången.....
 sedan fortsatte matlagningen till helgens bravader....varm smörgåstårta.......
 sedan mötte vi upp vårat röstningsgäng på pizzerian....vi satte vårat hopp till 6 förare....så nu hoppas vi på vinst....och vi planderade även in andra roligheter under hösten....trevligt.....
men nu börjar vi helgens trevligheter.....bilen har redan dragit  första turen fullasad med golfbagar....bikini....badbyxor.....mat.....rulltårta....kameraväska.....mm.....så nu väntas poolbad....cykelturer....fotografering.....ska kanske inte glömma speedwayen.....men som Mia och jag brukar tycka ....det stör lite när dom kör .....Trevlig helg alla.....Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar