onsdag 31 augusti 2011

hemligheter på gång......

idag har det inte hänt mycket här i huset......ingen Inspirera är hemma......
 men jag har börjat planera lördagens äventyr lite granna.....dom som är inblandade vet inte vart vi ska eller vad som ska hända.....
 breven är med informationen är skrivna.......
 och postade....undrar vad dom kommer att säga......kommer uppdatering i helgen......
 men när Sigge kommer hem.....då händer det saker.....bort med TV-bänken och TV:n upp  på väggen......
 och så här blev det.....nu ska vi bara bestämma vad vi ska under istället.......typiskt att det var en naken karl på TV:n när jag tog kortet........
men jag tillbringade min kväll i favoritfåtöljen....under pläden.....med raggsockorna på........och laddar för morgondagen.....då blir det nya äventyr.....ska iväg och pröva på något nytt.....ska bli skoj!

2 kommentarer:

  1. Du kan ju tala om vem som har stickat sockorna, så kan jag ju sälja genom dej. Kram

    SvaraRadera
  2. Smart idé mamma....det ska jag tänka på! Kram

    SvaraRadera