söndag 23 september 2012

www.middagmedmera.se

dagen idag har jag umgåtts med dessa damer....
 men när jag kom var dom inte direkt kontaktbara.....
 mycket som ska klaffa....inget får missas.....
 det är det lilla som gör det där lilla extra.....
 mycket finare kan det inte bli....inte godare heller.....
 även blomsterdekorationen har dom gjort själva....allkonstnärer.....
 det var inte en gäst....utan nästan 100 .......
 så här fint blev det.....när ljusen var tända.....
 och nu kunde gästerna komma när dom ville.....
naturligtvis serverades det varmrätt också och kaffe med godsaker till....men då var jag upptagen.....
här är dom två duktiga tjejerna..... dom hittar ni på www.middagmedmer.se ....klicka in där och kika....varje måndag leverarar dom hem matkassar hem till din dörr......tveka inte....prova!!!
Tack Mia och Fikan för en trevlig söndag....görs gärna igen! Kram till er båda

6 kommentarer:

  1. Åh Tesa...så fina bilder. Har vi gjort detta! Tack för dina fina ord och tusen tack för din hjälp! Det var guld värt och vi gör gärna om det <3. Vill jättegärna ha lite bilder som jag kan lägga ut på MMM:s hemsida om jag åfr, självklart anges fotograf. Kram Fikan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Fikan.
      Nu har ni bevis på hur duktiga ni är....men det visst ni ju innan...
      Klart du får använda bilder till MMM:s hemsida.
      Och du tack så hemskt mycket för det fina och värdefulla Pippikoret...
      Kram

      Radera
  2. Det är en konst att laga mat som är både vacker och god och dessutom lägga upp den snyggt. Härligt! Inte utan att man önskar att man varit där... Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dessa tjejer är verkligen duktiga, skoj att vara med och hjälpa till lite.
      Kram

      Radera
  3. Men såå fint ni gjorde!! Åh,vilka fina bilder,ni är ju för suveräna!!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Ja visst är dom duktiga....jag gjorde inte så mycket!
    Kram

    SvaraRadera