torsdag 20 september 2012

vädret......

det är mörkt på morgonen nu när jag .......
 cyklar till jobbet....och i morgon får det nog bli vantar på......för vädret har verkligen varit växlande idag.....
 mitt på dagen så haglade det ett par omgångar......
 himlen var mörk när jag tog bilen och åkte till tandläkaren på eftermiddagen.....sista gången på mycket länge hoppas jag.....
 och jag fick min belöning....en jättefin regnbåge.....den är dubbel om ni tittar noga......
jag var hemma och åt....packade ner till lilla röda och åkte till jobb nummer fyra.....
fick en belöning till när jag kom hem.....Sigge hade.....
städat....vet inte hur han gjorde....men så här gjorde han före jul förra året........men det är ju strunt samma....huvudsaken är ju att det blir bra.....glad blev jag i alla fall......
förresten så kanske det blir en belöning till....jag köpte tre triss och en tialott idag....tror det betyder tur att se en dubbel regnbåge.....hoppas hoppas hoppas.......

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att du skrapar ihop till en miljon eller två. Det vore du värd.

    Annars kan du ju ge dig av mot regnbågens slut och leta efter krukan med guld som sägs stå där. En riktigt skön helg önskar jag dig hur som helst. Stor kram från Erika

    SvaraRadera
  2. Tack söta du...och en stor kram till dej med!

    SvaraRadera