onsdag 19 september 2012

Elisabeth Nemert och Jesus.......

igår tog jag med mej allt jag behöver för en lyckad arbetsdag....
 ljudbok....batterier....kexchoklad.....man får göra det bästa av situationen......
 den här boken rekommendarde dom på biblioteket....och dom hade åter igen helt rätt....helt i min smak....lite äventyr....lite löv (love) som pappa sa.....och lite förutsägbart men det är helt ok....det bästa är språket .....tänk om man kunde skriva så......den här boken lyssnar jag på när jag är......
här....på jobbet.....jag hade beställt en till av samma författare Elisabetn Nemert  som tur var.....
för nu lyssnar jag på denna när jag sitter i mitt leke.....
snart ska jag iväg och forska.....nu har väl hört att jag har kommit riktigt lång i mitt sökande och min släkt....dom har till och med sagt det på radion idag.....Jesus var gift......så nu är det bara att forska vidare.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar