måndag 17 september 2012

älskade unge..........

hittade dessa roliga på loppis för några veckor sedan.....
 bokstäver i olika färger med magnet på baksidan.....dom hamnade på en ommålad tavla....
 tror det berodde på hur mina känslor varit i ett par dagar......vilka ord som bildades.....
 har sakanat min älskade unge lite extra ett par dagar.....
 och så här blev restultatet.....kanske inte passar till min....men i ett barnrum kanske.....jag har gjort en annan tavla tidigare på min......
  älskade unge....som fyller år i morogn....Grattis gumman och massor med hjärtor.......

2 kommentarer:

  1. Du gör så fina saker. Pärltavlan är som ett foto, jättefint!

    SvaraRadera
  2. Kul att du tycker om sakerna jag gör...ska vara knalle lite åt dina trakter, jag tror att det är det om jag har förstått rätt var du bor;)
    Pärltavlor är bland det roligaste man kan göra när det gäller pyssel!
    Kram

    SvaraRadera