onsdag 12 september 2012

ett favoritställe.....

en fördel med jobbet jag har nu....är att jag kan gå och fundera i min egen lilla värld.....det ploppar upp många nya ideer....sen är det bara tiden som fattas för att förverkliga dom....men nu har jag även börjat lyssna på böcker....tänk på arbetstiden.....har lyssnat på "Hyptonisören" av Kepler....vissa kapitel var så jag gick och rodnade.....men det var mycket mord och tråkigheter....så jag gick till.....
 ett av mina favoritställen här i byn....jag ville ha något mer underhållande....och visst kunde den trevlig personalen hjälpa mej....igen....
 så nu har jag lyssnat på "Kaffe med musik"....en kort och lättsam historia om 4 damer....nu blev det att jag gick och småskrattde för mej själv.....
och nu har jag börjat på en andra av samma författare....om två bröder som bor för sig själva....
men nu ska jag bege mej till mitt favoritställe biblioteket....där jag ska tillbringa mina onsdagskvällar  några veckor framöver.....släktforskningen börjar igen....ska bli kul....

2 kommentarer:

  1. Potensgivarna av samma författare rekommenderas också :-) /av en dansande kräftskivedeltagare ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!
    Jag tror jag anar vem du är...det var en trevlig kräftskiva!

    SvaraRadera