tisdag 11 september 2012

Felix på besök

ikväll när inte Maj och Gösta var med....bjöd jag in......
 Felix isället.....en helt ok nödlösning  enligt mitt tycke.....
 och med stekt ägg....knäckebröd.....och rödbetor det som inte hamande brevid.....och vin i glasen var det en perfekt middag......sen var det dags för.....
 Blokus.....ett nytt spel för alla utan för mej.......
 och det blev ingen favorit......sen vi fick plocka fram det som alltid går hem......
kortleken.....och det blev både det ena och det andra med ungefär samma resultat.....men återigen en trevlig kväll med goda vänner.....och nästa är redan bokad.....detta är vardagslyx i hög klass.....Tack söta ni <3

2 kommentarer:

  1. Kortspel fungerar alltid. Ett säkert kort, Hahaha! Du är så aktiv, har alltid saker på gång. Ditt humör verkar alltid uppåt och du får mig alltid att le när jag läser. Kram!

    SvaraRadera
  2. haha....helt rätt, ett säkert kort!
    Lustigt, det var just det jag tänkte att jag inte är längre, aktiv menar jag.
    Fudnerade på om jag ska lägga ner bloggen pga att jag inte har något att skriva om känns det som.
    Mitt humör är väl inte alltid på topp, men försöker tänka postitivt....
    Va glad jag blir när du tycker om det jag skriver....
    Kramar!

    SvaraRadera