tisdag 2 oktober 2012

över 20 000 läsare......

har haft mina funderingar på att lägga ner det här med bloggandet.....vem vill egentligen läsa vad jag gör hela dagarna....och nu tycker jag själv att jag inte gör annat än att......jobbar äter jobbar sover.....
vi får se hur det blir.....det kanske inte blir lika många inlägg....men fram till idag har jag haft över
20 000 läsare....vem kunde tro det när jag började.....
min tanke var egetligen att jag skulle visa mitt pyssel....så det kanske blir nog lite mer inriktning på det nu igen.....
men i alla fall....efter middagen idag åkte vi och checkade av vårat ställe med kantareller....dom gula....
 det fanns ett fåtal men vi hittade dessto fler stora fina trattisar......så nu kan vi släppa det där med att åka och leta efter dom och koncentra oss på trattisarna.....
har fått en beställning på en .......
 griffeltavla....jag har en jättestor och fin ram....men jag måste kolla upp konstnären innan jag målar över den....tror det står Anders Zorn eller något i den stilen.....eller kanske inte.....
 har även börjat packa ner i mina fina gamla resväskor.....ska vara knalle nästa söndag 14 okt i Tuna....har varit där tidigare några gånger....det har varit lite olika resultat....men dom har väldigt gott fika....och Ingeborg och jag brukar ha trevligt när vi åker iväg......
 denna tavla ska också följa med till Tuna.....
mycket krumilurer  på den fina ram.....

1 kommentar:

  1. Åh vilken fin ram!!! Kram så hörs vi snart ❤ MammaMia

    SvaraRadera