söndag 7 oktober 2012

nu är vi åtta......

i lördags var det dags att ta reda på om vi skulle bli flera i vårat GP-gäng.....
hela dagen var planerad.....
 solen strålade och det passade perfekt för vårat äventyr......
 på första stoppet var det så här fint....och vi fick en underbart god soppa.....
sen började allvaret......
 för en del....och allvarligt är det....det syns......
 vi tog en promenad i dom finaste miljöerna.....
 och frågor ställdes  under promenaden.....
 tiden går fort när man har trevligt........
så vi ta spåret hemåt för att hinna med allt....
 på nästa stopp var det kaffe och kaka......och denna satt på trappan och väntade på oss.....
när kaffet var uppdrucket var det bara att......
 fortsätta promenaden....och flera frågor skulle besvaras......
när vi kom fram till slutstationen blev det även.....
 lite mera fysika grenar.....
 och natrurligtvsi bowling.......när frågor och aktiviterna var slut.....var det dags för.....
 lite mat i magen......
 och vi gick igenom svaren på frågorna.....och hövdingen var på plats och rättade.....
 och till slut var det dags för själva GP:t......och naturlitgvis vann Antonio....och jag hade spelat på honom...och även en av dom nya i gänget...så det blev lite klirr i kassan......det var det som satte spiken i kistan....så nu är vi åtta stycken i ligan.....och så här..........
glada är vi alla för det.....ser fram emot nästa säsong....och kickoffen är redan inbokad......
 dagen i dag har jag tillbringat i mitt leke....och denna söta tös som jag hittat  på loppis håller mej sällskap och ser lite fundersam ut......
 jag har även varit ute och åkt lite......får nog bli en längre tur nästa helg....vilka färger det är ute i vår natur....
 jag åkte till min syster som fyller år idag....och denna goda smörgåstårta bjöds det på.....
 det är inte bara träden som har härliga färger.....även himlen var enorm på hemvägen ikväll.....

2 kommentarer:

  1. Tack för en härlig dag/ kväll. Mycket bra planerat och god mat mm. Nu är vi med......... Underbart!!! Ha en bra vecka , hälsa Sigge. Kramar Carola Danne

    SvaraRadera
  2. Tack själva....
    Nu ser vi fram emot nästa säsong!!
    Och fler vinster, eller hur Carola ;)
    Kramar till er från oss.
    Sigge hälsar tillbaka

    SvaraRadera