söndag 14 oktober 2012

knalledags.....

igår kväll bar jag ner det som skulle med på turne.....
 för idag var det  dags för den årliga turen till Tuna.....
 och jag var väntad som tur var.....
 och jag hade med mej en hel del....
 det bästa med dom gamla fina resväskorna är att man ställa dom på bordet och bara öppna så är det klart.....
 här är den sanna sanningen bakom kulisserna.....
 passade på att leverara denna fina och stora griffeltavla.....
 hoppas du blir nöjd med den......
även jag fyndade ju lite när jag ändå var på turne.....
 dessa fina stickor.....ursäkta suddigheten....men ser ni va fina.....
 ser ut som ett par vantar på toppen.....men det bästa var nog denna fina duk....
den ska markera vilken speciell dag det är.....och vet har sagt att det bara är en dag om året....den kommer jag att använda flitigt.....

1 kommentar:

  1. Himmel en sån bra duk!!! Bara att lägga fram den kvällen före dagen i fråga och hoppas att familjen förstår vinken! Griffeltavlan blev verkligen jättefin! Kram!

    SvaraRadera