torsdag 25 oktober 2012

lite uppskattning....

i måndagskväll stannade jag på favoritstället när jag gick hem från jobbet....och där letade jag efter inspiration....
 och hittade denna fina bok....
 och där hittade lite som jag ska försöka mej på......
i tisdagskväll var jag på möte med Majblomman.....
 och då fick jag denna fina bok av ordföranden själv.....alltid roligt att få lite uppskattning......
 mer uppskattning fick jag i ondsdags.....då körde jag ett glatt gäng till Växjö.....jag kramade om dom och dom började sitt äventyr till.....USA......men vad är väl USA mot det som jag åkte till.....
 en loppis och fyndade.....
 dessa burkar är ett första steg till att jag ska försöka  få lite ordning i mitt leke.......någon som inte vill ha ordning är.....
 är Sigge...och det är inte likt honom.....
men man måste ju riva för att kunna bygga upp nytt.....
 vädret idag har varit lite varierande....ena stunden snöade det....och i nästa var det så här vackert.....

men det är väl det som kallas höst......nu ska jag åka till fjärde stället.....och det känns helt rätt att åka till Virserums VARMbadhus.....för det är kallt ute ikväll.....och våran värmepump har gått sönder så lämpligt....

1 kommentar: