måndag 8 oktober 2012

känsliga tittare varnas.......

ikväll har vi bytt roller Sigge och jag.....jag har stått framför kameran och Sigge bakom....
jag börjar med en neutral bild.....så som är lite känsliga kanske ska klicka ner den här sidan.....för eran egen skull.....
är ni beredda nu......(det är egentligen inget speciellt men en del har ju fotfobi).....jag ska skicka in bilder till afa....dom ska bedömma min fotled ....och dom utgår från mina ärr och snart ska jag till min läkare som opereade mej...och han ska nu slutbesikta mej....
jag bröt eller krossade fotleden den 2010 den 8 december......och så här ser den ut idag.....


 i och med att jag har det jobb som jag har just nu....så frestas foten riktigt ordentligt dagligen...jag går ca 23000 till 25000 steg varje dag......
 och så här ser den ut invändigt.....
 med stift och skurvar och spikar.....jag återkommer när jag fått besked om jag är helt 100......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar