torsdag 30 augusti 2012

tillbaka igen......

är tillbaka i vardagen igen....och det känns mycket bra.....min lilla....
 ängel är piggare igen....det fick jag bevis på i skogen...syns tyvärr lite dåligt........och min stora .....
 ängel var också där....trots alla mygg .....men vad gör han inte för sin ängel.....
 resultatet blev det här.....men det började skymma så nu är det helgerna man får spendera i skogen känns det som........kommer ni ihåg den fina......
 inbjudan vi fick i början på veckan......nu får vi en ny varje dag.......
 vi var lite fräcka förra helgen och frågade varför det dröjde med inbjdudan.......så nu har vi fått svar på tal........men det göra absolut ingenting....
 för nu är det roligt att hänta posten....och det tycker jag inte annars.....
något annat som jag också tycker är roligt är......
 loppis.... om ni inte visste det....och idag har jag fyndat lite......denna fina kanna och skål.....
 och denna fina ram.....mycket nöjd.....på tal om ramar......
 fyndade ju denna för inte så länge sedan.....

och här är resultatet.....det roliga är att den ska till Stockholm....till en ungdomskamarat som fyller 50 år.....men det är gemensam kamrat till oss båda som ska ge henne den.....lite roligt faktist....


 här är ett annat fynd som har blivit färdigt....
 så nu finns det 2 stycken lite annorlunda ljushållare här.....
 även en spegel har blivit klar.....tyvärr ingen bild hur den såg ut innan.......
blev lite förtjust i orden LIVE  LAUGH  LOVE.......så det blev även ett par tavlor......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar