onsdag 15 augusti 2012

bilder på sjön.......

ikväll gjorde vi ett försök....
 att besöka skogen som vi fick ställa in i måndags....men det blev en snabbvisit på ca 20 minuter.....
 men det blev en del svamp ialla fall....måste bli ett besök snart igen....för vi fick lämna många....
denna vecka har det mest varit jobba....sova ...känns det som....men ifredags var det ju
 kräftfiske....vädret var perfekt för att lägga i burarna...
 sjön glittrade och man kunde inte tro att strax innan hade det kommit en rejäl hagelskur......
så tack vare det började det bildas dimma över sjön.....
så här kommer det några bilder från olika tidpunkter........






 det var lite magikst över sjön.....man riktigt såg hur dimman rullade in.....
i måndags fick jag ju hem mitt obejktiv....och nu har jag mycket att lära....men vilken skillnad.....
en bild på en blomma....så zommar jag ut....
och man ser hela rabbaten......fast att jag står kvar på samma ställe och tar korten....

ja nu är det bara att träna och träna....och tänka om först och främst tror jag.....

2 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder, du är jätteduktig!
    Kram Gisela

    SvaraRadera
  2. Tack söta du...du är också duktig på att ta kort har jag nog sett;)
    Kramar

    SvaraRadera