måndag 13 augusti 2012

arbete sökes......

försökte lura mej själv idag på morgonen....
 låtsades att det var cykelfest....det var luft kvar i min ballong....idag var det jag som var tom....
 och vädret blev man ju inte piggare av.....men när första stället var avklarat....hade det blivit lite ändring i vädret......
 dimman började lätta.....
 himlen blev blåare och sjön kom fram.....
 en härlig dag.....finare cykelväg till jobbet får man väl leta efter....men idag hjälpte det inte.....
 så jag har sökte lite jobb ikväll.....behöver ni någon på ditt jobb ....eller vet du någon som behöver hjälp...det behöver inte vara heltid....4-5 timmar om dagen räcker......
skulle egentligen tillbringat en del av kvällen i svampskogen.....men har fått hålla mej inomhus och då passade det ju att leta lite jobb.....hoppas att det var någon meninge med det hela onda......men nu....
ska jag öppna mitt efterlängtade paker....som jag klickade hem i onsdags.....ni kommer nog att få se lite resutlat inom det snaraste.....

4 kommentarer:

  1. Härliga kort:)
    Jag undrar en sak.
    Är det "bara" 4-5 tim/dag som funkar?
    Eller skulle det gå fler tim färre dagar/vecka?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle ju vara ännu bättre kanske!?
      Vem är det som undrar???
      Hör gärna av dej på mobil 070 - 207 5358

      Radera
  2. Jag håller tummarna för att du ska hitta nåt bra och passande jobb snart. Är du helt arbetssökande eller jobbar du kvar där du var för ett tag sedan?

    Nytt jobb är verkligen nyttigt ibland. Jag har lyft flera centimeter ovan golvet av min nya tjänst. Inspirerad och glad. Kramar till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag jobbar heltid som städtant...
      är helt ok...men kanske finns något bättre...måste ju föröska!
      Härligt för dej att du trivs och mår bra! Kramar till dej.....

      Radera