onsdag 1 augusti 2012

markand i byn.....

idag har Virserums marknad dragit igång för min del....
 jag ska tillbringa markanden på ett annorlunda sätt i år......jag ska jobba.....
 på marknadskontoret.....
 här är den omtalade rekalmhörnan....skinnshopen skinnshopen.......
idag har vi föröskt förbereda det sista.....för i morgon börjar nog knallarna komma.....jag börjar morgondagen med att jobba mellan 06.00 - 19.30.....sedan ner till markanden och jobba......sen ska jag vara på marknadskontoret enligt ett schema hela helgen....ska även försöka hinna med att umgås med lite vänner också.....men ikväll ska vi ner.....
till öltältet och bli bjudna på mat......vi får väl se när jag hinner skriva här igen....ta gärna en tripp till Virserums markand....många knallar och Axels tivoli och Partyfabriken står för underhållningen.....
Hoppas vi syns....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar