torsdag 16 augusti 2012

stå upp......

är det någon mer än jag som tycker att hösten kryper på....och det där med att vattna blommorna ute kan man ju hoppa över en kväll.....eller två.....
 så ikväll har jag kastat några av mina blommor.....
 och det blev ju inte direkt snyggt....det gamal tråget har ruttnat sönder..... hittar säker något fint på något loppis eller auktion......
 men några blommor är kvar....fast dom blommar inte riktigt som förrut.....blev lite bakfull.....
 och fixade till en kaka.....passar till helgen....men det måste bli en annan sort i morgon....jag vet ju vilken favorit vårat sällskap har......under tiden kakan stod i ugnen.....
 var jag tvungen att göra slut på det som inte fick plats i kakformen.....och det var ett mycket passande program som var på tv:n.......men jag stod upp och tittade......
och då är det inte så farligt .....läste jag idag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar