tisdag 19 juni 2012

vardagslyx

i lördags när vi var i Växjö valde vi mellan att grilla eller att Sigge skulle baka pizza....så vi handlade till båda delarna....det regnade på kvällen så det blev pizzabak....och glad för det var vi ikväll.....
 för ikväll blev det lite vardagslyx.....och ja....det är vin......det ser ju alltid bättre ut än en grogg....tycker ju många.....
 detta fina salladsblad fick jag.....kanske från en Tusensköna.....
 efter middan blev det en cykeltur....det var dags för röstning......
 vi hade med oss en lite pion till dom nyblivna och stolta mormor och morfar.....
 röstningen blev avklarad efter mycket beslutsångest och svekkänlsor....nu håller vi tummarna....
 fick fick en liten bonus på cykelturen hem....ett råddjur stod och tittade länge på oss....cykelsafari.....
solen var på nergång när vi var hemma.......en helt ok tisdagskväll......

5 kommentarer:

  1. Lite lyx i vardagen är helt rätt inställing :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tycker fakiskt det med....nu när man kan göra precis som man vill ;)
      Kram

      Radera
  2. Vardagslyxen är den bästa:)
    Här packas det för fulla muggar, satte mig just o soffan med lite vattenmelon, gott!
    Såg dina fina grejer hos Susanne i söndags, jag tycker att det är så roligt och blir så stolt!
    Stor kram Gisela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med...vad som man tycker är lyx kanske inte är samma sak varje gång...eller hur....
      Måste nog åka och hälsa på hos Susnne, tror jag skulle tycka det är konstigt att se sina saker....och det är ju tack vare dej söta Gisela!
      Kramar .....(läntlig)

      Radera
  3. Städa lugnt, i morgon "kör vi"....Kram

    SvaraRadera