torsdag 28 juni 2012

då möttes jag av detta......

i morse när fällde upp persiennerna så möttes jag av detta....
 solens strålar....
 strålande sol....och när jag cyklade iväg möttes jag av detta.......
 förr kunde man släppa styret och cykla....men nu är jag glad att jag kan släppa en hand och hoppas att jag inte möter någon bil medans jag tar kort......när jag öppnade dörren till mitt första arbete möttes jag av detta......
 jordgubbar....massor av jordbubbar....som jag nu inte tycker om....tur eller otur...det beror sig på hur man ser det.....när jag kom till mitt andra jobb möttes jag av detta.......
 en fågel som badar i en liten vattenpöl.....och vad passade inte bättre när jag skulle till mitt tredje arbeta....och som för övrigt är nytt....och när jag kom dit tittade jag mej i speglen och då möttes jag av detta......
 eller kanke inte.....men jag ska jobba i badhuset 4 torsdagar i sommar.....så jag måste köpa en röd badrräkt i helgen....när jag kom hem och tittade jag igenom posten....och då möttes jag av detta.....
 har fått en till vidare anställning ....av en av mina nu fyra arbetsgivare......detta gäller bara på tre timmar i veckan....men alltid en början....fortsatte titta i posten och då möttes jag av detta......
 ett undberart vykort från min kära H.....blir varm i hjärtat......då ropade Sigge på mej från groggverandan....jag gick dit och då möttes jag av detta......
 han hade gjort middag.....grillat med sallad och ris.....då blir man glad ihjärtat igen.....när den goda middagen var avslutad gick upp en trappa ....och då möttes jag av detta.....
en hög av kläder som ska strykas.....men då gick jag ner igen och satte mej här.......

4 kommentarer:

  1. Du är underbar, ha en skön helg nu ! Kram Gunnel

    SvaraRadera
  2. Hahaha, nu fick du mig att le, redan innan jag stigit upp. Ha en underbar fredag, kära du!!! Kram!

    SvaraRadera
  3. solen kan göra underverk....
    Ha det bra du också Erika....Kramar

    SvaraRadera