söndag 17 juni 2012

han har tagit studenten.....

för han har tagit sudenten.....för han har tagit sudenten......
 fy fan va han är bra......Christoffer.....
 så vi var och uppvaktade honom i fredags.....
 vi fick fin....
 god.....
 och somrig mat och dryck.....
 jättegod......
 och dukningen och blomstergrupperna var helt otroliga.....duktig du är Mamma Mia.....
 i lördags drog Sigge och jag till Växjö....jag var på tavlejakt....och vi var på ett jättestort loppis....och några tavlor fick följa med oss hem....
 även denna somriga blus fick följa med hem....
blir perfekt till midsommar.....
 även denna kokplatta köptes....
så nu kan jag stå ute i solen och gjuta.....
mina koppljus.....
 dagen idag har jag mestadels var ensam...så jag har städat i mitt leke....och även målat några auktionsfynd.....
 alltid lika behagligt att sitta och måla och lyssna på en bok....men nu är "En dag" lite jobbig.....
             nu ser vi framemot midsommar....ska kanske hitta på lite bus.....

9 kommentarer:

  1. Jag blev sugen på sommarmat av bilderna! Såg ut att var en jättefin studentskiva. Inte för mycket bus nu på midsommar ;)

    SvaraRadera
  2. Roligt att ni va med!! Kram MammaMia

    SvaraRadera
  3. Såg ju riktigt fint ut! Får jag kanske använda några mat bilder på MMMs hemsida? Självklart anger jag mäster fotografen. Och Gud vad jag ser fram mot speedway....och camping ;-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du får använda bilderna....MammaMia har nog flera...dels på dom stiliga kockarna....
      Ja, det verkligen bli en kul helg!
      Kramar

      Radera
  4. Din tavla väckte stor uppmärksamhet i Värmland. Alla var djupt imponerade av hur duktig du är, jättekul att få tala om att det var min duktiga vän Tesa som hade gjort den...

    SvaraRadera
  5. Va skoj....rodnar lite nu ;)
    Kram syns snart....

    SvaraRadera
  6. Ser riktigt gott ut! Och fint!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var både gott och fint...
      tyckte jag såg en skymt av någon som likande dej....
      Kram

      Radera