tisdag 30 april 2013

dom stora frågorna.......

jag tar många kort på sånt som jag ser lite finurliga ut......här är några funderingar......

såg dessa spår i snön på isen.....
 möts dom eller skiljs dom?
är det så här någon bekskriver mej......
 när hon eller han läspar?
om det ett golv knarrar så har det ofta slagit sej....
 slutar det knarra då om man lägger på ett plåster?
är det så här man ser ut......
 om man går in i väggen?
jag undrar vad som står i mitt CV........
 för detta meil kan ju inte vara menat till mej?!
 om man plockat in allt i en garberob och den är knökafull......
 var gör man då om man hittar dessa när man vänder sig om?
jag såg två killar gå över isen och fick se dessa spår efter dom......
 är det som kallas att man är hjulbent?
 årets stora fråga .......
hur ska detta gå......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar